05 oktober 2009

Ännu en fyndlös helg :(

Lördagens auktion i Obbola Folkets Hus blev fyndlös för min del.



Sambon köpte en bunt mer eller mindre intressanta vinyler (mest mindre intressanta tyckte jag det verkade som). Jag var sugen på en stor vas från Uppsala Ekeby, formgivare för mig okänd , men den blev lite för dyr. Förutom den hittade jag ingenting av intresse.


Med lite renovering skulle denna sidoingång kunnat vara riktigt trevlig

Bättre lycka nästa gång...och då ska jag se till att gå på visningen (vilket vi missade denna gång) så att jag vet om det är värt att stanna kvar.

5 kommentarer:

  1. Trist när man inte hittar något!! Provade på auktion i somras och satt 3,5 timme och väntade på en UE-vas, som direkt vid första budet gick mycket dyrare än jag hade tänkt mig som högst bud...inte så kul!!

    Bättre lycka nästa helg!!

    SvaraRadera
  2. UpsalaEkeby: Tack :) Det är tråkigt när man inte vinner budgivningen på auktion, men ibland kan man fynda!

    SvaraRadera
  3. Du borde kolla in vår hemsida och blogg:
    www.daisydapper.blogspot.com
    www.daisydapper.com

    Mvh / Daisy dapper

    SvaraRadera
  4. Hej! Ser att du har fotat en neonskylt som saknas på vår neonsida. www.svenskaneonskyltar.se

    Är det okej att lägga in den under "Besökarnas bilder"? Självklart med fotografens namn. Skicka gärna orginalbilden om det är möjligt. Finns det fler skyltar i området?

    Mvh
    Kai
    kai.johansson@gmail.com

    SvaraRadera
  5. Kai: Bilden kommer på mail :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommenter!