20 december 2012

Äntligen en AWAB-pall!

Här kommer ännu en värdelös mobilbild men alla ser nog ändå hur fin vår nya AWAB-pall är!


I måndags kom en bild på pallen upp i Facebookgruppen Umeå Retro. Det var var lokala loppis Vändpunkten i Holmsund som visade vad de nu hade i butiken. Jag satt på jobbet men bad Mattias att åka dit och köpa den och nu har den flyttat hem till oss :)

350 kr gav vi för pallen och det ser jag som ett riktigt fynd! Det saknas en skruv och den behöver lite lim där mattan har släppt men i det stora hela är den i mycket bra skick. Det finns nästan alltid en eller två pallar på John Kellys auktioner men jag brukar aldrig ens ge mig in i striden då de ofta går för minst 500 kr trots dåligt skick. Nu behöver jag inte leta längre :)

God jul till oss själva!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommenter!