09 januari 2013

Födelsedagspresenter

Inte nog med julklapparna, jag har fyllt år också och jag fick många fina presenter som jag så klart måste visa er!


Brun mat blir det hemma framöver :) Den roliga kokboken fick jag från Mattias brorsa och det fina förklädet fick jag från Mattias. Ett fynd från Returbutiken!


Från Mattias fick jag också diskhandduken Alva från Koloni Stockholm i gult. En röd fick jag i julklapp. IKEA-häftet måste vara från början av 60-talet (det står inget tryckår) och det var också en present från min snälle sambo. Jag ska bjuda på bilder ur det framöver.

Jag fick ännu en retropresent. Ett stort paket med mycket bubbelplast. En väldigt bra komplettering till en andvändbar samling som nu upptar två hyllplan i Temahyllan. Jag ska visa hela samlingen för er snart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommenter!