05 mars 2013

Cilla

När jag köpte en drös Spisa Ribb på Blocket skrev jag att jag fick med mig ännu en kopp därifrån. Det var den här fina, Cilla från Gefle.


Tycker dekoren känns härligt vårig men när jag tittar närmare så undrar jag om det inte är utblommade maskrosor på den? En villaägares värsta mardröm! Här hemma försöker vi nog härda oss året runt, för att inte chockas av den kommande maskrospesten, eftersom vi också har utblommade maskrosor på en hel vardagsrumsvägg. Tapeten Dandelion Clocks menar jag då.

Koppen är hur som helst en riktig skönhet som också finns i blått. En av varje hade varit skoj. Vad koppmodellen heter kan säkert Benny berätta för mig? :)

1 kommentar:

  1. Det var verkligen en fin och vårig kopp! Oh, nu blev jag sugen på att ge mig ut och söka :)

    SvaraRadera

Skriv gärna en kommenter!