24 juni 2013

Fyndat på Stenfors Gård

Gissa om jag har mycket fynd att visa er efter midsommarhelgen som spenderades i stugan i Graninge! Men jag ska inte gå händelserna i förväg utan visar först vad vi köpte på Stenfors Gård på vår väg mot Skellefteå förra helgen. Efter att ha spenderat 2 timmar på Ankaret hade vi egentligen inte tid att stanna på fler ställen men nöden har ingen lag! Vid ett kort toastopp vid Stenfors Gård sprang vi igenom en av antikhallarna och fick med oss detta.


Kaffekoppen är en Majlis från Gefle, den har en liten skada men var billig. Den stora skålen/krukan är från danska Rögild. Jag har en liknande mindre sedan tidigare. Också den har små skador men 30 kr var den värd! Det ljusblå halsbandet med plastpärlor kommer att passa utmärkt till min nya klänning som jag köpt på Etsy. Den ska jag visa framöver.

2 kommentarer:

  1. Hejsan

    Kaffekoppen är ju en Majlis.. ;)
    /Hencopenko

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, huset svämmar över av fynd och hjärnan hänger visst inte med. Så klart det är en Majlis! Den är ju inte ens lik Smide ;) Tack!

      Radera

Skriv gärna en kommenter!