01 januari 2014

Gott nytt år!

Önskar er alla ett gott nytt 2014, fyllt av härliga loppisfynd och trevliga möten!

Själv ser jag fram emot att besöka Antikmässan i Älvsjö i februari och träffa härliga retrobloggare, många av dem för första gången. Jag ser också fram emot en fyndrik sommar och till hösten, Umeå Retromarknad - den här gången ännu större och ännu bättre! Det är i alla fall vår ambition! Däremellan, och därefter, hoppas jag att året bjuder på många andra lyckliga stunder och många fina fynd!

Jag ska snart visa er vad jag fick i julklapp men nu blir det bara en bild på gårdagens efterrätt, en vaniljpannacotta med hjortrongelé, serverad i Isi cocktailglas på cocktailbricka. Väldigt god och inte så tokig att vila ögonen på heller!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommenter!