19 januari 2015

Alla känner apan...

Hej på er!
Jag har inte slutat blogga! Även om man lätt kan tro det när det nu var en dryg månad sedan jag hörde av mig här. Ändring framöver förhoppningsvis :)

Det har ju som bekant varit jul och snäll som jag är så fick jag paket! Från Mattias fick jag den efterlängtade och mycket uppskattade apan av Kay Bojesen. Den sitter och vinkar på sideboardet vid TVn. När det blir reklam i filmen så viker man bara blicken åt vänster och njuter en stund.


Kay Kojesens djur ger mersmak. Ett litet träzoo skulle inte vara fel!

6 kommentarer:

  1. Kul att du är åter i etern.... Ett tag trodde jag att alla lagt ned för att köra opersonliga instagram....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej då :) Jag gillar Instagram men där visar jag både barn, mat, retro oh allt annat vardagligt. För mig går det inte att jämföra med att blogga. Det blir inga reportage på Instagram men ibland på bloggen :)

      Radera
  2. Vad kul att du fortsätter blogga och en sån fin julklapp du fick!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, vad roligt att du tycker det :)

      Radera

Skriv gärna en kommenter!